We vroegen via facebook wie van onze klanten een blogbericht wilde maken over JAZER … Tamara Timmermans was de klant die positief reageerde en in eerste instantie aan de slag ging met enkele voorbeeld vraagjes waarna ze ook nog een korte samenvatting op papier heeft gezet. Ik wil ze jullie geen van beide onthouden.
Vragenronde klant:
Hey Jan, hierbij de antwoorden. 😊
Vanwaar ken je JAZER?
Via Facebook heb ik reclame zien voorbij komen, en aangezien je tegen Putte woont is dit voor mij interessant.
Wat was jouw eerste gevoel toen je kennis maakte met JAZER?
M’n eerste gevoel was een beetje ‘verkennend’, afwachtend, niet goed weten wat te verwachten.
Was je verrast dat je niet in een “winkel” terecht kwam, maar in een gewoon huis?
Niet echt verrast om in een gewoon huis terecht te komen. Integendeel, dat maakt het contact voor mij net persoonlijk. Ik had totaal geen nummertjesgevoel toen ik bij je binnenkwam.
Wat heb je laten maken door Jan?
Dat was een glas met leuke foto’s op gegraveerd om cadeau te doen.
Op welke manieren volg je JAZER?
Ik volg jullie enkel maar via de Facebookpagina.
Wat vind je van onze manier van werken, van aanpak?
Alles zit goed ik elkaar, er wordt vlot gecommuniceerd. Enkel mag de Facebookgroep misschien wat meer in duidelijke mapjes werken en opgebouwd zijn.
Welke positieve dingen typeren JAZER?
Niets is teveel, je denkt mee na , je bent snel! (lees: ik ben iemand die veel te laat aan mijn cadeautjesjacht begint, dus was de medewerking enorm welkom! ), en je bent eerlijk! Nadat je eerst een duurdere prijs doorgaf van een gravure rondom paste je nadien de prijs aan toen bleek dat beide foto’s langs 1 zijde konden gegraveerd worden.
Op welke punten kunnen we nog en extra inspanning leveren?
Misschien speciale mapjes maken, voor vadertjesdag idee, moedertjesdag idee, zoiets denk ik? bijvoorbeeld een hamer voor Vaderdag met daarop een gravure ‘papa, op jou kan ik bouwen’, zoiets dergelijks. Dus de foto’s in de facebookpagina meer opgesplitst en meer kant en klare ideeën aanreiken aan de mensen.
Wat wens je ons toe in de toekomst?
Uiteraard nog veel succes met de zaak en dat deze nog lang kan blijven bestaan. Ik vind de service top, de prijzen zeer schappelijk en je enorm meegaand, je denkt mee na, stelt zelf zaken voor, en zal zelden nee zeggen, je sluit niets uit!
Nadien ging Tamara zelf aan de slag om een heel tekstje uit te schrijven.
Jazer, onbekend en onbemind. Via facebook zag ik de reclame voorbijgaan en ik heb direct een persoonlijk berichtje gestuurd. Ik was namelijk (weer eens) te laat aan mijn cadeautjesjacht begonnen en moest nog een cadeautje hebben voor een collega hebben op het werk. Ikzelf hou enorm van persoonlijke cadeautjes, en aangezien ze graag wijn drinkt, en haar dochter haar oogappel is, wou ik dit dus graag combineren tot een glas met twee foto’s op van de dochter. Eentje van toen ze klein was, de andere zoals ze nu is. Dus al schoorvoetend een berichtje gestuurd, aangezien ik op een ‘snelle’ levertijd hoopte. En die snelle levertijd, die kreeg ik, inclusief een enorme service. Normaal gezien had het glas me 13 euro gekost, aangezien de foto op de voor en achterzijde printbaar zou zijn. Maar twee dagen later kreeg ik een melding dat het me maar 10 euro zou kosten, aangezien de gravure naast elkaar gelukt was. Dus een eerlijke handelaar op de koop toe!
Ik heb hierna nog een vraag gesteld, of een foto laseren in een thermos mogelijk was. Een nee heb ik niet gekregen, integendeel. Ik kreeg een antwoordje terug met de melding dat hij dit gerust wou proberen, en als het niet het gehoopte resultaat was, dat dit zonder probleem op zijn kosten zou zijn. Dit vond ik super! Eerlijk, meegaand, en de nee ligt bij jou eerder veraf, dan zoals bij anderen kortbij. Ik zal voor cadeautjes in de toekomst, Moederdag, Vaderdag, enz. zeker bij Jazer kijken vanwege de service, snelheid , prijs, en ook vanwege de originaliteit voor persoonlijke cadeautjes. Jazer, nu bekend en bemind!
Zo,
hopelijk kan je er iets mee. 😊
Eindnoot door Jan zelf.
Bedankt Tamara voor je mooi artikel …
Onderaan dit artikel kunnen ook onze andere klanten reageren over hun ervaringen met JAZER laserwerken. Zo krijgen we zelf een beter beeld van onze klanten en kunnen andere potentiële klanten ervaren hoe het is om klant te worden van JAZER … Dit was een eerste klant die aan het woord kwam, maar we hopen in de toekomst nog wel zo een paar uitgebreide testimonials te kunnen plaatsen op onze website.
En met de tips die we kregen via deze tekst. Daar gaan we zeker aan proberen te werken. In eerste instantie zijn jullie bestellingen en wensen natuurlijk belangrijker dan alles mooi op een rijtje zetten op facebook. Dit vergt wel wat tijd die ik doorgaan besteed aan jullie orders. Maar van zodra we kunnen gaan we ermee aan de slag, voegen we extra mapjes toe bij de foto’s. en zetten alles in het juiste mapje. Ook onze website wordt verder aangevuld en duidelijker gemaakt. Zo heb ik nog wat producten achter de hand (zoals een mooi degustatie glas voor de bierdrinkers onder ons) die nog niet op de website staan. Ik heb dus best nog wel wat werk om alles aan te vullen en te verbeteren waar nodig … Hoe langer dit duurt hoe meer ander werk ik heb en hoe zekerder het wordt dat JAZER laserwerken wel eens een best mooie toekomst tegemoet gaat.
Jan Augustijnen
zaakvoerder JAZER laserwerken.